گزارشی از اعدام یک زندانی در زندان رجایی شهر کرج

رگزاری هرانا – طی هفته گذشته حکم اعدام یک زندانی که حدود ۱۰ سال پیش به اتهام “قتل” عمه و شوهر عمه خود بازداشت و به دو بار اعدام محکوم شده بود، در زندان رجایی شهر کرج به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از جوان آنلاین، طی روزهای اخیر یک زندانی متهم به قتل در زندان رجایی شهر کرج اعدام شد.
در این گزارش آمده است مرد میانسالی که متهم است ۱۰‌سال قبل عمه و شوهر عمه سالخورده‌اش را پس از سرقت اموالشان به قتل رسانده است، چند روز قبل در زندان رجایی شهر کرج اعدام شد.
رسیدگی به این پرونده از روز ۲۸‌ خرداد ۸۸ همزمان با طرح شکایتی درباره ناپدید شدن زن و شوهر سالخورده‌ای از سوی مأموران پلیس پایتخت آغاز و متهم بازداشت شد و متهم در بازجویی‌ها به قتل عمه و شوهر عمه سالخورده‌اش اعتراف کرد.
بر اساس این گزارش پس از اعتراف متهم، مأموران برای کشف جسد‌ها راهی محل‌هایی شدند که قاتل مدعی بود جسد‌ها را در آنجا رها کرده‌ است که پس از بررسی مشخص شد جسد‌ها چند روز بعد از حادثه از سوی مأموران پلیس چالوس و مأموران پلیس کرج کشف و برای شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شده است.
متهم پس از تحقیقات تکمیلی فروردین سال‌ ۹۰ در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. اولیای‌دم برای متهم درخواست قصاص کردند و هیئت قضایی هم متهم را به دوبار اعدام محکوم کرد. رأی دادگاه پس از تأیید در شعبه ۱۶ دیوان عالی کشور برای سیر مراحل اجرا به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد. قاتل چند روز قبل پس از گرفتن استیذان حکمش در زندان رجایی شهر کرج با چوبه دار اعدام شد.

لازم به ذکر است هرانا روز چهارشنبه ۶ شهریورماه در گزارشی از اعدام دستکم ۸ زندانی در زندان رجایی شهر کرج خبر داده بود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

فراخوان جلسه سخنرانی نمایندگی ایالت نورد راین وستفالن،۱۸ ژوئن ۲۰۲۰

مسیحیت